Mramorová ložnice / Marble bedroom

Jako poslední ještě před narozením miminka doufám přijde na řadu úprava ložnice. Potřebujeme novou postel, nábytek i znovu vymalovat. Šedá sice vypadá nádherně, ale bez čela nebo impregnace za hlavou skončila za ty tři roky opravdu strašně. Takže pokud uvažujete o barevné výmalbě, doporučuji pouze s jednou z variant...

K Vánocům jsem dostala vytoužené mramorové povlečení z H&M home, které mezitím opět změnilo celý dojem ložnice. Proto jsem si ještě pohrála s nočním stolkem a osvětlením. Místo původního mám nyní Eames Chair a bílé lampionky, jenž jsou na zdi přichyceny pouze šedou washi páskou - se zdí splynula dokonale! Na drobnosti slouží nový textilní košík The Grid od Ferm Living, na šperky mramorová dózička od ségry, která mi vždy přiveze z HMka nějakou drobnost, voní mi tu černá svíčka Meadows Midnight a když je chladněji, zahřívá mě velký šedý pléd od By Nord, do jehož pletené výrazné struktury jsem se úplně zamilovala. Jen do té košilky už se skoro nevejdu :-).

Doufám, že vás při pátku potěším novými fotkami a třeba vás tahle malá změna inspiruje i k njaké malé a netradiční úpravě vaší ložnice.

Užijte si víkend a odpočiňte si!



16 komentářů

  1. Šárka krásne, jemné ako vždy. Nádherné fotečky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné!!! Tuhle šedou výmalbu chci do předsíně je perfektní. A ten pléd, to je sen. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani diky! V predsini by urcite tolik netrpela ;-)

      Vymazat
  3. Nádherné!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verko ja moc dekuji a tez pozdravy posilam :-*

      Vymazat
  4. Ta washi páska toho udrží víc než bych čekal. Děkuji za tip a hezký víkend =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, taky me to prekvapilo i kdyz je retez lehky. Take krasny vikend :-)

      Vymazat
  5. Vypadá to nádherně, ale jak se v tom spí?... pořád mám takový pocit, že to musí být studené a tvrdé! Vím, je to nesmysl:-) ale nemůžu si pomoct:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani taky jsem si ze zacatku rikala, jestli nebudu mit takovy pocit :-D. Ale zvykla jsem si hned, protoze povleceni je z opravdu kvalitni a prijemne bavlny, do ktere je oroste radost se tachumlat ;-)

      Vymazat
  6. Sarko to povleceni je bomba. Ja si rikam ze si chci konecne poridit povleceni,rucniky a uterky po svem ale furt mame plne skrine od vsech pribuznych. Budu s timmuset neco udelat :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuju! Já jsem to měla a mám taky tak. Ale do nového jsem si řekla, že chci toho radši méně a hezké, takže se postupně zbavuju toho z výbavy - obvykle rozdávám :-D. Krásný den.

      Vymazat
  7. Šárko, tak tohle ve mně budí skoro až závist ;-), tak moc se mi to líbí... všechno... mramorové povlečení je můj sen, ale než se k němu dopíďalkuju, bude nejspíš po (zřejmě už je), ale aspoň se můžu kochat u Vás ;-).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko, děkuju moc! Povlečení je kupováno už před Vánoci a to už jsem ho měla v merku dávno, na webu už dlouho nebylo a v obchodech už poslední. U takovýchhle kousků je třeba se rozhodovat opravdu rychle, jsem ráda, že na mě ještě nakonec zbylo ;-). Krásné jarná dny.

      Vymazat
  8. Šári, krásné, opravdu dokonalé, čisté, waaau. To povlečení se již na eshopu sehnat nedá, máš ho dlouho? Mrkla bych do kamenného obchodu třeba. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuju, dlouho ho mám viz odpověď výše a myslím, že už ho bohužel nemají :-(. Pěkný den a zdravím!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.