Kalendář 2017 / Calendar 2017

Tak jsem si říkala, že letos už asi nový kalendář na rok 2017 navrhnout nezvládnu, ale nakonec mi to nedalo i pro vaše časté dotazy, takže je tady!

Více minimalistický už být nemohl. Proces jeho vzniku mě nakonec dovedl právě k tomuto výsledku, se kterým jsem byla z mnoha více výraznějších variant nejspokojenější. Zřejmě vystihuje nejvíce mou blíženeckou povahu a třeba i naznačí, jaký by mohl příští rok právě být - odproštěný od všech zbytečností jen s tím, co opravdu milujeme ze všeho nejvíce, a kde bude v pohodě vedle sebe fungovat svět duchovní i materiální...

Kalendář totiž propojuje kaligrafii, tentokrát poprvé psanou ručně, kterou jsem si také přála vyzkoušet s novým náčiním (Ylva Skarp ze mě asi nebude, ale každá máme prostě to svoje :-)), a jednoduchou typografii ve stylu MMB. To vše v černobílém provedení i balení a nově ve dvou rozměrech - 30 x 40 a 50 x 70 cm. Tištěný bude opět pouze v limitovaném množství, objedávat už ale můžete s předstihem v PRE-ORDER do 30. září 2016 na www.mamaisonblanche.cz ZDE, kdy máte navíc po zadání kódu FREECAL17 poštovné do Čech a na Slovensko ZDARMA! :-) Poté již bude skladem pouze několik kusů na doplnění. K odeslání bude vše připraveno začátkem října. To už doufám budu doma z porodnice ;-).

Na fotkách kalednář doplňuje styling s devět let starým magazínem s Umou Thurman bez make-upu na obálce, který jsem ještě s jedním náhodou našla u babičky, a je plný stylových a přijde mi stále aktuálních nádherných fotografií a kampaní od luxusních značek. Což je možná důkazem toho, že trendy se poslední dobou mění a vracejí až příliš rychle, co myslíte?

Doufám, že se vám nový a opět jiný kalendář bude líbit, mějte fajn neděli a já snad s vámi ještě chvilku 2 v 1 vydržím ;-).

Pusu Šárka



UložitUložit

6 komentářů

  1. Teším sa a inšpirujem:-)


    Niečo, ako u vás:


    http://stilreich-dekoart.blogspot.sk/2016/08/meine-homestory-fur-roombeez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko dekuji a hlavne za nadhernou inspiraci! No kez by, ale trefila jsi si me do vkusu 100%, musim sdilet ;-) :-*

      Vymazat
  2. No tak ten je úžasný!! Jsi šikovná! Pusu. Drž se :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri mam radost ze se libi! Dekuju a taky posilam XOXO

      Vymazat
  3. Šárko, je krásný! Mateřství Ti vážně svědčí ;-). Myslím na Tebe, ať je vše ok!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko dekuji, myslim ze budu mit ale za chvilku s tou kreativitou utrum :-D! Take se opatrujte, mic zdravim.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.