Dopis Ježíškovi / Xmas wishlist

Letošní Vánoce u nás budou zřejmě hodně veselé, s nerozbitnými ozdobami, rozcupovanými balicími papíry a dárečky hlavně pro děti. Přesto píšu dopis Ježíškovi. Tedy většinou ode mě pro mě, a s neurčitým datem dodání. Protože přání si ve finále plním postupně po celý rok, a na některé se stále řada ne a ne dostat. No však to určitě znáte také! :-)

Takže přikládám můj wishlist pro inspiraci, který mám celý a ještě větší také na Dej mi dárek. Protože kdybyste náhodou chtěli opravdu nějaký ten dárek od Ježíška dostat, vytvořte si tam také ten svůj, nazvěte jej „Dopis Ježíškovi“, a sdílejte ho na facebooku s #dopisježíškovi a #dejmidárek až do 16. 12. Potom se dvěma nejkrásnějším dopisům splní jejich přání! Více se dozvíte TADY, a ten můj si můžete celý prohlédnout TU.


Držím vám palce!
Šárka







Froté ručník Star Fringe - druhý do páru, je vážně stylový a měkoučký
Hodinky Cluse La Bohéme Mesh Silver/white - minimalistické, nadčasové, a celostříbrné mi k mým outfitům zatím chybí
Polštářek se zajíčkem Baby Hare - pro Elu do postýlky, aby měla taky svůj
Vonná svíčka KOTO - jednoznačně nejkrásnější vůně od Skandinavisk 
Keramický dezertní talíř Hammershøi White - ve své sbírce této nádherné kolekce bych jimi ráda pokračovala
Dětský hluboký talířek Letters - a ještě misku pro Maxe k příboru
Francouzské mýdlo s vůní jasmínu a mošusu - vše musí být bílé, i mýdla, a francouzská a přírodní ideálně
Vlněný koberec Ribas Ivory - jsem do něj totálně a strááášně dlouho zamilovaná a i když na něj zatím teprve potřebuju udělat místo, moc bych si ho přála
Anti-age pleťové sérum 'A' - už je to potřeba a aspoň si udělám na sebe vždycky chvilku čas
Skleněná dóza s víčkem 450 ml - zjistila jsem, že potřebuju něco na sůl a cukr, a tyhle by byly ideální


4 komentáře

  1. Moc hezký výběr :-) Mně Ježíšek loni sice nadělil hezky (http://naseruina.blogspot.cz/2015/12/co-si-mysli-jezisek.html), ale na designové kousky zapomněl... Asi si budu muset taky sepsat wishlist :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuju, wishlisty pisu celorocne uz od detstvi a fakt nekdy az zazrscne funguji. Na designove kousky nastesti jednoho Jeziska v rodine mam :-D. A jdu na navstevu i ja ;-). Krasny vikend

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky píšu dopisy Ježíškovi každý rok :) aspoň pak odpadají starosti s tím, co budu dělat s nevhodnými dárky. Ale samozřejmě se najdou i dárky, které v dopise nebyly a rozhodně potěšily. Vloni přítel narazil na web, kde se tvoří trička s vlastním potiskem a tam mají i moc pěkné a originální návrhy, takže letos budu objednávat nějaký ten dárek i já tady: http://www.vyrobsitricko.cz/ Ale designové kousky teda opravdu můžu, jen škoda, že u nás těch Ježíšků, co by tomu holdovali, není :) tak snad letos ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to ideál! U nás už bylo potištěné tričko, fotoobraz i polštářek a vše též potěšilo ;-). Tak ať se splní i ty designovky snad!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.