Kuchyň v nordic stylu / Nordic kitchen

Musím se přiznat, že mi blogování moc chybí. Tak mi to nedalo, a i přes dnešní velmi nepříznivé světlo a s Elou v náručí jsem vyfotila alespoň kousek naší kuchyně. Zřejmě se jí to líbilo, protože vůbec nechtěla do košíku, tak jsme spolu i fotky upravovaly :-).

Naše kuchyň je teď tak trochu v podzimně zimním díky nové vytoužené utěrce Wolf a plechové dóze Nordic Forest s kmeny břízy od mé oblíbené značky By Nord. Dochucovadla na vaření již mají svou finální podobu i místo na mramorovém tácu Madam Stoltz, jen ten olej se do mramoru stále vpíjí, když se lahev důkladně neotře. Vůbec netuším, jak jej dostat dolů :-(, poradíte?

Mezi moje podzimní favority stále patří sypaný zelený čaj od Nicolase Vahého ve stylovém sáčku, jenž by byl škoda schovávat ve skříni...

Hezké odpoledne a já letím zpátky k mateřským povinnostem ;-).
Pa Šárka



8 komentářů

  1. Sarko, krasne detaily. Hodne zdaru s detmi:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel diky, to druhe budu urco potrebovat! 😆 Zdravim!

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Zdraví ty tvé drobečky a pusu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Teri moc dekujeme a taky mavame k vam! 😘👋🏼

      Vymazat
  3. Milá Šárko, vaše kuchyň je nádherná, přesně tuhle kombinace barev a čistý prostor miluju! Moc se vám to povedlo. Fotky jsou krásné, zvládla jste to i s dcerkou v náručí - to mooc dobře znám, až s dětmi jsem zjistila, kolik věcí se dá zvládnout jednou rukou!! :-D
    Mějte krásné dny a hodně energie posílám. Zdraví Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino dekujeme, jen jeste ty dodelavky a budu spokojena konecne snad i ja 🙏🏼. No a obcas mi chybi i treti ruka 😆 I vam pohodove podzimni dny.

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko! Je krásná! Tehdy jsem nechápala, jaktoze nemáš Tu bilou kuchyni!? Dnes uz to naprosto chápu... Pro mě je dokonalá! A to že zvládneš nafotit a napsat clanek s 2 detma v závěsu, to jen svědčí o tvé pracovitosti... Klobouk dolů! Mějte se krasne, rodino!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato priznam se, ze o ni casto premyslim. Preci jen je fotogenictejsi, mozna i praktictejsi... Ale stejne ji mam rada! Mam radost ze se Ti libi, dekuju za navstevu no a snazim se jak to jde nebo babicky funguji 😆😘

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.