Černobílý obývák / B&W living room

Rozhodla jsem se, že kde to doma alespoň trošku půjde a není to zrovna kvůli dětem vzhůru nohama, budu udržovat pořádek, estetično, a půjdu si více za tím, co se mi líbí. Není to vůbec žádná sranda, i když jsem v poslední době vytřídila spostu nepotřebných věcí a obrátila naruby táměř každou skříň, stále mám pocit, že se všude něco kupí a hromadí. A hlavně nic nemá svoje stálé místo, což mi ale díky mé oblibě častých změn zas tolik nevadí :-). Takže jsem nejdřívě přeorganizovala v obýváku koutek s galerií. Všechny staré originály šly tentokrát pryč, a vytvořila jsem si tu svou černobílou Skandinávii.

I když to vypadá opravdu hodně monochromaticky, ve skutečnosti to tak studeně nepůsobí. Protože obývák máme propojený s jídelnou i kuchyní, a vůastně i chodbou, kde je více dřeva a teplých tónů. A hlavně vedle už hřejou nová kamna, tak i proto bylo třeba dát pryč především květiny a vše hořlavé. Líbil by se mi tu i kusový koberec, ale s těmi kamny je to prostě oříšek, co k nim. Zřejmě s tím budu potřebovat od vás poradit zase příště ;-).

Dělají mi tu radost moje nejoblíbenější plakáty z mojí kolekce, od Ylvy Skarp, nebo dlouho obdivovaného Helmuta Newtona. Na komodě pak sbírka domečků od Kähler, které nám budou černobílý koutek po rozsvícení v zimně zútulňovat, a pár kousků od Meadows. Jak vidíte, i krásné obaly se dají vystavit a stanou se elegantní dekorací. Tak, a teď už jen souhlas od mé drahé polovičky, že to tak alespoň na chvíli může být :-).

Mějte fajn nový týden!
Zdraví Šárka



6 komentářů

  1. Prijemny koutek, staci malo a clovek ma radost z osvezujici zmeny, naprosto chapu:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné Šárko, jen pozor na tu Monsteru s dětmi. Myslím, že je jedovatá.Jinak opět krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino díky, vím, zatím ještě nepřelezly ohradu, tak si to ještě do poslední chvíle užívám! :-D

      Vymazat
  3. Jasne, že je to pekné a pre radosť!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.