Minimalistická ložnice / Minimalistic bedroom

I když se o minimalismus teď snažím ve všech směrech, v naší ložnici nebyl tak úplně cílený. Protože ta je teď přizpůsobena hlavně dětem, nic není na svém místě. Postel mimo střed, staré noční stolky bez dekorací, okna bez květin, stěna bez plánovaného obrazu. Každé ráno mě totiž probouzí š'tourání v zásuvce, stahování závěsu a šoupání mého nočního stolku po dubové plovoucí podlaze. Prostě naše ložnice teď zažívá období, kdy je místo doplňků zaplněná láskou :-).

A to jsem si uvědomila, když jsem se vám ji dnes chystala vyfotit s novým šedým lněným povlečením od značky Lenlinen, a trápila se opět vším, co je jinak nebo ještě není. Takže jsem se nakonec rozhodla ji jednoduše vzít na milost takovou, jaká doopravdy je. I s těmi prastarými sololitovými dveřmi čekající na výměnu vedle nových bílých šatních stříní z dílny mojí drahé polovičky, a s jeho zmuchlaným povlakem na polštář. Protože jsme se do krásného, kvalitního, pevného a přitom měkoučkého lnu hned na poprvé zamilovali, a už týden v něm spokojeně spíme oba dva, někdy tři, a někdy taky čtyři...

Mějte pohodový začátek nového týdne, a doufám, že vám ložnici příště vyfotím zase v bílém provedení, jedno povlečení totiž prostě asi stačit nebude ;-)...
Pusu Šárka


4 komentáře

  1. Šárko...ty dveře jsme měli taky :).. ale na fotce to má zase kouzlo. Pěkné povlečení, taky bych si ho přála. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti vyfotila jsem je naschvál, tak jsem ráda, že nejsem sama :-D. Děkuji za návštěvu a mnoho pozdravů holky! A třeba Ježíšek nadělí ;-)

      Vymazat
  2. Príjemné, čisté, nežné, ľanové:-)
    Mám rada prázdno, u nás je tých kritérii viac...kvety, vázy, sklo, konferenčné stolíky atď
    Schody sa robili podľa Mila a keďže niektoré steny, ako u teba sú pôvodné, u nás signovaná tehla, tal sme si mohli dovoliť dokúpiť a dorobiť ich napevno...no, moc som tým v záplave minimalizmu neuspela, pre mňa je to ale pravé, natur:-) a surový minimalizmus, ako tvoj oceľový trám a kameň a drevo:-)
    Stále sa učím, ako to u nás zariadiť, aj od teba:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko dekuji za mily komentar! Vsak ja to taky podrizuji, sve drahe polovicce, musime se prece doma citit dobre oba dva. Na kesnu stranu me to omezuje vic se vyradit, ale na druhoi stranu jsem rada, jeho styl je totiz nastesti nadcasovejsi a trvalejsi. No a ted se vse odklizi kvuli detem 😉 Ale rychle to utece, tak to rada vydrzim 😘 Mejte pohodovy predadventni cas ❤️

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.