Vánoční dárky / Christmas Gifts

Myslím, že je už čas na první letošní příspěvek! Uklízet se mi totiž dnes ani trošku nechce. A bude jako minulý rok o tom, co zajímavého přinesl Ježíšek. I když jsme si řekli, že dárky dostanou jen děti, nakonec neposlechl, a tak jsem měla radost i já. Stejně tak z toho, že se kromě mého oblíbeného skandinávského designu pod stromečkem našlo také několik poctivě ručně vyráběných kousků od českých tvůrců nejen pro děti. Ale o tom zase třeba někdy příště...

Jak jsem již psala, dárečky jsem letos pořizovala především na Nordic Day. Pro mou drahou polovičku byla určena ochutnávka setu džemů od Nicolase Vahého a sůl s česnekem a jeho oblíbeným chilli papričkami. Nicolasovi delikatesy máme moc rádi, což dokazuje už jedna chybějící sklenička s džemem a třetí poloprázdná :-)...



Pro Maxe jsem si přála dřevěný skládací tahací vláček Mint/Yellow/Nature od Bloomingville, protože pro jednoduchý design, dřevěné hračky a pastelové barvy mám slabost, a v hračkářství mi často chybí. Navíc se teď s kostkami skvěle zabaví. Pro Elinku zase polštářek se zajíčkem od By Nord, aby měla také jeden svůj, a myslím, že fotopotisky se zvířátky jsou zase příjemným a přitom roztomilým kontrastem ke grafickým motivům třeba na stromečkovém povlečení od Fine Little Day. Teď mi došlo, že jsem zapomněla vyfotit ještě Deníček miminka z Bella Rose, který jsem pro ni nakonec vybrala, ale můžete se na něj podívat SEM.



A mě nejvíc potěšil další kousek z kolekce Taika v podobě plechové dózy, dárková karta do H&M, jež jak jsem si slíbila na oblečení ji využiju nejdříve na jaře (zatím jsem to fakt vydržela!), a pár kosmetických radostí, které jsem si přála i příjemně překvapily. Třeba jako oblíbená bomba do koupele Lush, nebo tekuté matné rtěnky Nyx v hnědých odstínech.



Kromě dózy vše opět od nejhodnější sestřičky, jež ode mě dostala také jedny Daniel Wellington Classic Black hodinky, a na které 15% sleva s kódem mamaisonblanche platí až do 15. 1. ;-).


Jinak doufám, že jste si vánoční svátky i Silvestra moc užili, odpočinuli si, a do nového roku vstoupili pravou nohou! Děkuji také za předchozí přání, na které až budu mít opět další vzácnou chvilku snad odpovím.

Zatím se mějte moc fajn, užívejte zimní pohádky a opatrujte se.

 Zdraví Šárka

4 komentáře

  1. Moc hezké dárky, pro dřevěné hračky mám slabost :-) a Nicolas je proste nejlepsi! Krásné dny a hlavně ať jste zdraví! Pusu ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri diky, jo muj drahy z nej ma sice trosku srandu, ze smicha nesmichatelne, ale vse preci jen chutne! 😆 Dekuji i za navstevu, ja to tukam na drevo, ale k vam minimalne dvojitou davku 😉😘

      Vymazat
  2. Dobrý den, opět nádherný příspěvek!!
    Krásné fotky-- má krásná ranní návštěva u Vás!!
    Prosím- kde najdu odkaz na hodinky DW se slevou?
    Omlouvám se a moc děkuji
    Krásný den
    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielo moc děkuji, tak to mě těší :-). Hodinky nebo cokoliv můžete objednat po zadání kódu mamaisonblanche s 15% slevou a poštovným zdrama na oficiálních stránkách https://www.danielwellington.com/global/ ;-).
      Děkuji za přízeň a mějte krásný nový rok.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.