Bye bye MMB!

Moji milí,
tak dnes vás zřejmě nepotěším, a to dvojnásob. Nejen, že nemám nic nafoceno, ale také bych vám chtěla říct, že můj oficiální e-shop www.mamaisonblanche.cz bude od 1. 3. 2017 uzavřen, a nebudete moci si již z něj nadále objednat moje tiskoviny. Proto do úterý máte na něm ještě poslední možnost udělat si radost něčím z mojí tvorby ještě s 30% závěrečnou slevou i na veškerý nezlevněný sortiment s kódem BYEBYEMMB.

Moc mě mrzí, že vám tuto novinu oznamuji až takto na poslední chvíli, ale je to proto, že i já jsem nakonec velmi narychlo o tomto kroku rozhodla, i když jsem o něm uvažovala již delší dobu. Se dvěma malými dětičkami je přeci jen jiný každý den, týden i měsíc, a protože je péče o ně teď nejnáročnější, ráda bych se jí věnovala naplno. Určitě jste to poznali i sami z mé minimální aktivity tady, na mém facebooku, instagramu, nebo při dlouhé době expedice vašich objednávek, což mě sice netěší, ale zatím to nejde jinak. Takže si potřebuju dát alespoň na čas konečně tu mateřskou dovolenou...

Dobrý zpráva ale je, že to není na pořád, kdybyste náhodou do úterý objednat nestihli, určitě mi můžete napsat na můj e-mail info@mamaisonblanche.cz, a že se máme jinak fajn a já mám pocit, že to alespoň doma zvládám :-). A určitě jakmile to půjde, zase si na můj blog přijdu odpočinout!

Děkuji vám všem za pochopení i stálou přízeň, která mě neustále těší a díky které se zase budu těšit i na další nový start, který mě zase určitě po full time mateřských povinnostech čeká. A navíc znáte mě, když se stále něco mění a děje, jsem to prostě já!

Mějte se zatím báječně!
Vaše Šárka



4 komentáře

  1. Úplne Ťa chápem. Ja mám tiež e-shop a viem presne aké množstvo práce je s tým spojené. Ty máš ešte k tomu dve malé detičky a tie si vyžadujú svoje. Prajem pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko presne tak, kdyz ma eshop fungovat, je to hodne casove narocne, i kdyz se to nezda. Vse ma scuj cas ❤ Moc zdravim 😘

      Vymazat
  2. Užívejte si tu pravou mateřskou dovolenou,ten čas s prckama se už nikdy nebude opakovat.Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarco presne tak, a jak jsou jen kousek od sebe, mam pocit, ze to leti dvojnasob! I vy a dekuji za navstevy 🙏🏼

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.