Jak voní MMB / The scent of the MMB

Dnes odpoledne se nám francouzskými okny nádherně do přízemí odráželo sluníčko. Takže i v celém bydlení orientovaném na sever se dá příjemně bydlet. Obzvlášť, když si jej ještě více zpříjemním drobnými radostmi. Mezi ty určitě patří jak už jsem psala květiny, svíčky a bytové vůně.

Rozšířila jsem proto svou sbírku svíček Meadows, jež bych si přála vyzkoušet jednou úplně všechny. Vybrala jsem si nejprve dárkovou kolekci svíček Shadow Dance s menšími verzemi, abych si potom mohla vybrat klasickou variantu od té, která mi bude vonět nejvíce.

Další novinku mám v podobě prostorové vůně a tělové mlhy Crisp Champagne od značky Voluspa. Tu jsem si chtěla pořídit tak dlouho, až se na Bella Rose již téměř vyprodala, což mě teď vážně mrzí. Vůně je to totiž krásná, jiskřivá a plná optimismu, na předjaří ideální domů i na sebe. Pořídila jsem ji nakonec společně s přáním Thank You od mé oblíbené kaligrafické umělkyně Ylvy Skarp v zimním výprodeji.

Bílá orchidej mi opět za odměnu krásně vykvetla. Mám jich na oknech v patře asi deset. Jsou mou velkou slabostí a ani trochu mi tak nevadí, když k narozeninám nebo svátku dostanu další. A patří mezi stálice, kterými nejraději dekoruji nejen komodu. Stejně tak fashion knihy a obaly nebo krabice od vší té úžasné bytové kosmetiky, které by bylo vážně škoda schovávat. Mou vášeň pro grafický design tak jenom podpoří...

Užívejte sluníčka a snad zase brzy pa.
Šárka


6 komentářů

  1. Šárko,
    máš to krásné.
    Na svíčky se už dlouho chystám, asi je budu muset konečně vyzkoušet.
    Prima den přeji.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino dekuji! Ted je prave super, ze jdou zvlast koupit i mensi miniatury, tak se da zacit i takto ;-)
      Krasne predjari.

      Vymazat
  2. Krásné čisté,bílou orchidej mám také a je to má oblíbená barva(druhou mám bledou žluto zelenou ta je taky super)vůně zatím pálím Yankee candlle vosky.Užívejte si sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarco ja jednu s fialkovymi fleky jeste :-) Vy tez a domaci pohody!

      Vymazat
  3. Orchideji mam take moc a prave kvetou, jsou to uzasne a nenarocne rostlinky. Meadows se mi libi, resp. me moc laka, zatim ale vzdy volim financne dostupnejsi svicky, i kdyz verim, na ne casem dojde. Svicku Voluspu jsem mela, bytovou vuni ne, kazdopande svicka vonela uuuuzasne. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko presne! Ted zacali Meadows prodavat zvlast i vsechny mini varianty, tak mrkni 😉 Mej se krasne a dekuju za navstevu!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.