Jarní novinky / Spring News

Pravidelně vyhlížím s jarem i co nového teď přibude na mých oblíbených e-shopech. Co se týče bytových doplňků, určitě vám je jasné, které to jsou. A i když je těch novinek opravdu hodně také víte, že se jim snažím nepodléhat, a vybírat jen to nej. Takže tady jsou moje největší srdcovky, které opět přidávám na svůj nekonečný wihlist...

První novinkou je letošní kolekce švédských hodinek Triwa. Ano, hodinek vážně nemám málo, ale ráda bych do budoucna svou sbírku zredukovala, a zároveň ji doplnila posledním klasickým kouskem. Tím myslím jednobarevné unisex hodinky Triwa Nevil. Značka Triwa mi totiž přijde, že je u nás stále ještě málo známá, působí na mě příjemně decentně a jejich jednoduchý design se mi líbí moc. Takže jestli se rozhodnu pro další, nelehce budu vybírat mezi zlatou barvou nebo stříbrnou.

Z další nové značky na Nordic Day mám radost ohromnou! Je jí německá přírodní kosmetika Stop the water while using me, a je vám jistě jasné proč. Kromě vtipného black and white balení má i úžasný obsah a nádhernou vůni. Už jsem se s ní kdysi setkala, ale teď bych chtěla nově vyzkoušet vlasovou kosmetiku Lavender Sandalwood, protože pozitivní výsledky mám už po používání šamponů a kondicionerů od LA:Bruket nebo Meraki. Ale, váhám také nad sadou cestovní kosmetiky Stop the water, protože nás zanedlouho čeká první dovolená ve čtyřech. Takže by se mi společně s rozkošnou taštičkou zabrala pouze malé místečko v kufru.

Poslední novinkou tentokrát z Bella Rose, nebo spíš novinkami, jsou další příchutě německých čajů Tafelgut v kouzelných plechových dózách s ještě kouzelnější kvalitní směsí bylinek, květů, vůní a chutí uvnitř. Já jsem prostě čajová, a i s teplejším počasím si každý den šálek ráda vychutnám, protože patří k mým malým rituálům a krásně zahřeje. Už mám všechny spotřebované, takže se rozmýšlím nad zeleným čajem Welness tea s mořskou řasou, která slibuje pomoc při hubnutí a detoxikaci, což je u mě právě teď aktuální téma. Byly doby, kdy jsem zelené čaje vůbec neměla ráda. Jenže pokud se správně připraví zalitím nižší teplotou vody a jen krátce vylouhují, mají osvěžující a jemnou chuť. Nebo možná zvítězí ovocný čaj Rapsberry Summer Cake, který bude určitě skvělý i v létě ledový.

Tak, a má vzácná, ale snažím se pravidelná chvilka na blog a dnešní snění je u konce.

Mějte krásný víkend.
Pusu Šárka



2 komentáře

  1. Veď to!
    Získali si ma tiež, na Vianoce baby dostali spoločne šampón a kondicionér Meraki, na tvoje doporučenie, Šá:-)
    Kondicionér putoval ku mne, lebo Dot do Londýna, a Naď si nechala len šampón, no jedna báseň, som chytená!
    Myslím, že už ho nemajú, žeby som skúsila zase tvoje doporučenie... túžim, ale v akcii som sa vzdala, jednej blogerke padol dom...
    Mám rada vôňu mycieho prostriedku s figou...krémy na ruky...balenie...tak by som chcela mať po celom dome takéto ,,príjemné a pekné,, zastavenia:-)
    Žena to musí mať:-)pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali tak to je paráda, že jste taky spokojené. A hlavně mi i hodně dlouho 500ml balení vydrží. jojo, snažím se už teď vše "přebalit" do stylového, ať mi dělá radost i ten mycí prostředek v kuchyni ;-)
      Krásné jaro celé rodince a děkuji za návštěvu!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.