Odměna / Reward

Tak jsem si naivně myslela, že si konečně po utnutí všech pracovních povinností konečně ulevím, ale opak je pravdou. Ze dne na den to prostě nejde, a tak tenhle týden byl pro mě nejhektičtější, a těším se, až jej budu mít za sebou. I když dnes mám pro vás jednu milou povinnost, a to představit vám žhavou jarní novinku od švédské značky hodinek Daniel Wellington.

Jenže moje kreativita si zřejmě vzala dovolenou, a všude jsou navíc malé nenechavé prstíky, které ne a ne po obědě usnout. Takže jsem se raději zaměřila na detail a přidala mé dva oblíbence poslední doby. Nádhernou vonnou svíčku od tradiční britské značky Jo Malone a objemovou řasenku Dior It-lash s úžasným silikonovým kartáčkem, který mi nejlépe řasy rozčeše a oddělí...

Ale zpět k novým hodinkám! Jmenují se Classic Petite a najdete je ve dvou barevných provedeních ciferníku i kovu. Jejich představitelkou se stala Kendall Jenner, na které vynikají jako decentí šperk. Ciferník je totiž menší, opět minimalistický, a díky svému kovovému řemínku se mi líbí moc, a právě takový model mi u DW chyběl. Jen protože to bylo přísně tajné a velké překvapení, do poslední chvíle jsem nevěděla, jak ve skutečnosti budou vypadat, a proto jsem zvolila ciferník černý. S tím si teď vůbec nevím rady, protože moje vysněné hodinky jsou ve skutečnosti přesně ty samé, jen s ciferníkem bílým. Ale i tak jsou pro mě krásnou odměnou za ten stres, takže je zřejmě vezmu na milost ;-).

A již tradičně mám i pro vás 15% slevu a poštovné zdarma na celý sortiment na www.danielwellington.com po zadání kódu MAMAISONBLANCHE15, se kterým si můžete udělat radost i touhle elegantní novinkou, jež má nově také mnohem hezčí černou minimalistickou krabičku.

No a jak se líbí vám? :-)

Pusu Šárka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.