Velikonoční Hygge / Easter Hygge

K nám domů už přišlo jaro v podobě vykvetlých bílých narcisů, a i venku to vypadá čím dál tím lépe. I když zatím stále není čas na větší akce s foťákem, dnes jsem si od balení posledních balíčků z mého e-shopu odskočila pro změnu k úklidu. A při utírání prachu na bílé String polici, která je momentálně mým nejbezpečnějším místem pro dekorace, jsem si řekla, že ji už převléknu do velikonočního.

Vybalila jsem tak pár bílých keramických dekorací, které mi ještě zbyly, společně s bílými a dřevěnými vajíčky, jež používám už několik let. Kdybyste nevěděli, tak jsou to původně podkladky pro slepice, aby lépe snášely :-). Já jsem si je pořídila jako krásnou přírodní dekoraci u nás za pár korun v drogerii, a již tradičně ozdobily nadčasovou bílou mísu ze setu Kubus White od By Lassen.

Hygge je teď jedno z nejpopulárnějších slovíček u milovníků skandinávského designu. Přiznám se, že já mám radši obyčejnou českou domácí pohodu, ale svíčky od Skandinavisk můžu určitě! A Hygge podle nich voní opavdu příjemně a čistě. Takový pocit mám i z mého nového malého zátiší, u kterého mi barvy vůbec nechybí, protože stačí, když se podívám na tu hromadu barevných hraček, co se mi denně pletou pod nohama :-). A navíc svůj účel splnilo. Když se Maxík vzbudil, hned si novinek všimnul, a sklidily se slepičkou na prvním místě velký úspěch. Začínám mít takové malé tušení, že by mohl v tomhle být tak trochu po mně, no uvidíme...

Co vy, už a jak dekorujete jarně?

Hezký březen mějte!
Šárka




4 komentáře

  1. Moc ráda bych Vás pozdravila. Našla jsem Váš blog teprve před pár dny a koukám a koukám na tu krásu. Krásně to máme sladěné a dekorované. A ty fotky jsou nádherné. Musela jsem si prohlédnout skoro celý Váš archiv. Úplně mě ale dostalo, když jsem zjistila, že bydlíme na stejném náměstí a že Vám celou dobu koukám do oken. :-) Vůbec jsem netušila, že v tom domečku bydlí taková duše s tak krásným bydlením. Krásné jaro celé vaši krásné rodince. Kamča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Kamilo,
      jé no tak to je náhoda, a moc mě těší, že se Vám můj blog líbí. Pokud jste došla až na konec, tak to klobouk dolů, je toho už opravdu hodně, stejně tak nejrůznější proměny :-). A ani se nedivím, že by vás to nenapadlo, z venku to u nás stále bohužel ani trochu jako můj vysněný bílý domov nevypadá, a vlastně my máme všechna ta nová okna na druhou stranu ;-).
      Moc děkuji za milou návštěvu a mávám, ať se daří.

      Vymazat
  2. Šárko, přeji krásné jaro všem u vás! Maxík ti udělal radost, že! Ale právem, tvé jaro vypadá úžasně. A ano, i já jsem začala...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko i k Vám a moc děkuji za návštěvu. No klasické jaro to ani trochu není, tak jsem ráda, že se líbí :-D!
      Užijte si jaro a i krásné Velikonoce :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.