Balím!

Poslední dny se točí hlavně kolem příprav na dovolenou, protože už se kvapem blíží. Proto dnešní článek bude právě o tom, co všechno si balím do kufru. Takže se vlastně i dozvíte, jaký je můj šatník a co najdete u mě v kosmetické taštičce. Jdeme na to!

OBLEČENÍ
Tahle dovolená bude jiná, protože bude samozřejmě poprvé s dětmi. Jiný je teď i můj šatník. Místo elegantních kousků už volím hlavně pohodlí, takže to vlastně bude jak říkám taková dovolená v teplákách :-). Protože v podpadcích a sexy šatech bych horko těžko někde Maxe honila po restauraci, lecos z jejich večeře může samozřejmě skončit i na mě, a taky mě čeká více kojení na veřejnosti (tedy doufám, že si i venku najdu soukromí), takže tomu jsem vlastně celý šatník přizpůsobila.

Už víte, že mám ráda neutrální barevnost i tady, basic kousky a jednoduchost, ale taky třeba kožené detaily, krajky, a k tomu grafické potisky, ideálně kombinovat dohromady. Prostě blíženec, jak má být! Vše je hodně podobné, ale i dobře kombinovatelné, takže jsem vybrala jen pár mých nejoblíbenějších kousků. Mězi nimi je i pruhovaný svetřík ze second-handu. V poslední době jsem tady ulovila totiž pár skvělých kousků, protože klasická konfekce mi přijde čím dál tím míéně  kvalitní a přitom stále dražší.

Mezi moje nej oblíbence patří saténové šortky s krajkou, které jsem si kupovala po prvním porodu, a i když jsou mi teď spíš oversized, stále je ráda nosím, u nich to totiž vůbec nevadí. Moc jsem si oblíbila i jedny volné polyesterové těhotenské černé šaty, a protože tyhle kousky jsou vážně jen na krátké období, nechala jsem si přední díl přešít do rovna. Mám tak radost, že je můžu nosit dál. A letos to také bude ve znamení maskování bříška a větší opory pro prsa. Naštěstí jsou volnější věci v kurzu, ale i já se v nich cítím žensky, takže mi ty sexy šaty a podpadky vážně chybět nebudou ;-).



DOPLŇKY
S nimi už je to horší. Mám pro ně velkou slabost. Třeba pro sluneční brýle. Mám pocit, že se bez čtyřech skoro stejných neobejdu :-D. Nebo pro boty, ale zase žabky, nové Adidas pantofle, otevřené špičaté balerínky a nízké Conversky na cestu myslím, že není taková hrůza...

Stále řeším, jestli vzít do letadla otevřenou tašku. Manžel mě totiž děsí turbulencemi, haha. Stejně tak se vyděsil při pohledu na moje nové plavky. Jenže mají skvělý střih a jako jedny z mnoha objednaných a vrácených mi fakt sedly. Nápisy mě baví, takže klidně budu dělat ostudu :-D! Jedna mini kabelka od MumRay mi určitě bohatě na pár drobností stačí, stejně tak kšiltovka a dvoje hodinky, z nichž momentálně vedou stříbrné Cluse Minuit Mesh Full Silver.

Bižuterii už téměř nemám, nechala jsem si jen pár jemných řetízků a náramků ze zlata, stříbra nebo chirurgické oceli. I moje nejoblíbenější kousky tak nezčernají a můžu je nosit každý den, nebo vůbec nesundávat na spaní. A miluju perly! Jemné, klasické, v bílé nebo šedé barvě, ideálně přírodní. Určitě mi slzy nepřináší, právě naopak, radost a navíc nadčasovou!



KOSMETIKA
Už jsem se naučila téměř veškerou kosmetiku vždy vozit jen v malých baleních, celou řadu má třeba Compagnie de Provence, nebo ve vzorcích. Na ty se těším, až jestli budu mít chvilku, všechny otestuju. Jinak moji největší oblíbenci jsou teď dýchající laky na nehty od Inglot (mám jeden právě na nohách :-)), kterých už mám několik a jsem s nimi moc spokojená. Nebo matné tekuté rtěnky ze Sephory, jež jsou nejvíc top! Mají syté barvy, na rtech je vůbec necítíte a hlavně vydrží neskutečně dlouho a neobtiskávají se. Takže s nimi můžu v pohodě dětem rozdávat pusinky :-). Jen tu zubní pastu jsem u nás nesehnala v cestovním balení, takže můj drahý asi dostane větší od Stop The Water While Using Me. Já budu pokračovat v bělení zubů černým práškem, protože fakt funguje!



MAX
No a taky jsem vyfotila něco málo ze šatníku dětí. U Maxíka mě baví podobná barevnost jako u mě, tu modrou nějak nemusím. Ale jak má světlé vlasy, tak i černá mu moc sluší. Dětskou kosmetiku v cestovních baleních bohužel u každé značky nenajdete, proto jim ji přeliju do univerzálních cestovních lahviček. Jinak toho pro ně bereme nejvíc. Hračky na cestu, do vody, svačinky, léky, ochranu před sluncem, plínky, u kterých jediných doufám, že jich povezeme většinu zpět hlavně u Maxíka. Tajně si totiž přeju, že už to pochopí a zvládne to konečně bez nich!



ELA
Největší parádnice bude ale Elinka. Ta má ty večerní šaty a střevíčky v mini podání místo mě. Tak na jeden večer předpokládám, protože bryndák ji při jídle překáží! :-) Jinak jsem ji letní věci nakupovala ve slevách s předstihem, třeba lehké šatičky nebo overálky. Co se týče jídla, kromě kojení už pije i první doušky, jinak zkusíme místní stravu v kombinaci s kašičkami a příkrmy. Ale možná ani nebudou třeba. Té s sebou vezu na hraní oblíbeného chrastítko od Bloomingville, které má po Maxovi, a snad se s ním zabaví i při cestě. Cestování s malými dětmi je hodně specifické, a nikdy nevíte, jaké bude. Ani my, čehož se trošku děsím, ale zároveň jsem připravená opravu na cokoliv :-). A kdyby vás pak zajímalo, jak to dopadlo a budete chtít přidat více tipů, určitě dejte vědět!


Tak já to jdu konečně všechno poskládat do kufru, a ještě vás do konce týdne na blogu čeká jedna (vlastně dvě) návštěvy. Pak už mě na pár dní můžete sledovat jen na mém Instagramu ;-).

Krásný zbytek dne,
Šárka

14 komentářů

  1. Přeji krásnou dovolenou....super články, vždy se těším na nové, děkuji, MíšaŠ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Míšo tak mám radost, že baví a díky za přání! :-)

      Vymazat
  2. Jste "Zoja", protože se dvěma prckama, letadlem, to je odvaha (aspoň pro mne), ale věřím, že to vše skvěle zvládnete a proto přeji šťastnou cestu a užijte si dovolenou s úsměvem na rtech ! Těším se na report z dovolené ! Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kéž by, uvidíme, přinejhorším to nebudeme opakovat :-D. Moc děkuji i za návštěvu, snad pár střípků bude i na blogu ;-).

      Vymazat
  3. Šárko, krásně napsané. Moc děkuji za tipy! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro děkuji, jsem ráda, že byly přínosné ;-)

      Vymazat
  4. Dobrý den. Přeji krásnou dovolenou a přidám tip na pohodovou cestu s dětmi. Osvědčilo se mi na dovolenou přibalit dětem nějakou novou hračku. Když měl syn rok byly to leporela, pak i knížky se zvukem, ve dvou letech ho třeba perfektně zabavila garáž na tři autíčka s uzamykatelnými dvířky. Dcera zase asi v pěti letech dostala na cestu na dovolenou svou první Barbie s doplňky, fajn jsou i různé hlavolamy. Vždy si říkám, že když už dáme peníze za dovolenou, tak těch pár korun navíc za tu pohodu na cestě stojí. Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřino, zvukové knížky teda neznám, díky za tip! Pár neokoukaných hraček balím určitě, no přinejhorším to snad zachrání i ten tablet, Max si totiž rád prohlíží rodinné fotky nebo videa, takže kdyby už nic nepomáhalo... :-) Děkuji za přání i za návštěvu, mějte se hezky.

      Vymazat
  5. S úpadkem kvality v běžné konfekci souhlasím. Ač velmi neráda nakupuji v H&M, tak nedávno jsem si po dlouhé době zašla omrknout košili, která se mi velmi líbila na internetu. Při blížším zkoumaní jsem se nestačila divit a ta cena, dost mě to zhoršení kvality překvapilo. Tak jsem si nakonec látku objednala a košili si ušiju. Za to u Manga úpadek kvality zatim nevnímám nebo jsem měla štěstí. Přejí krásnou dovolenou! Anastasia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anastasie mám radost, že si každý v článku našel "to svoje"! :-) Já zase v HM nakupuju až příliš často, a ani trochu na to nejsem pyšná. Prostě se mi z konfekce líbí nejvíce, ale už jen téměř v akcích nebo slevách. V MNG jsem dříve taky hodně nakupovala, teď už mě tolik střihy neoslovují. Ale ráda bych zkusila i třeba něco od českých malých návrhářů nebo značek. Jestli šijete k obrazu svému, tak to je vůbec úžasné! Děkuji za přání a návštěvu a krásné už skoro letní dny.

      Vymazat
  6. Děkuji za tip na zubní prášek, už dlouho sháním něco, co opravdu funguje, proto určitě taky vyzkouším.
    Plavky jsou top, já byla ještě o kousek odvážnější a pořídila si tyto stejné, ale ve žlutém. Tak snad dostanu i odvahu v nich vyjít k vodě. :-D
    Krásnou dovolenou (budu šmírovat na IG).
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci zázračný určitě není, ale zuby jsou bělejší, mám z toho příjemný pocit. Hlavně, že je to přírodní alternativa bělení. Ale na zkušenosti jiných jsem taky zvědavá! .-D
      Wow, tak na žluté bych odvahu neměla, to bude pecka! Určitě budou krásné, obzvlášť s opálením ;-).
      Děkuju a pa na ig...

      Vymazat
  7. Kojenie na verejnosti moja dcéra neriešila, malého nosila skoro do dvoch rokov, nadvihla kapucňu a štrádovali, malý spokojne pil, v najhoršom si prehodila dlhý šál...
    prajem pohodovú dovolenku, Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ireno děkuju! Já se jen trošku zdráhám případného kojení v letadle, paní doktorka mi je doporučila jako nejlepší alternativu na vyrovnání tlaku. Přeci jen to tam bude hlava na hlavě :-D. Ale to snad také zvládneme. Jak píšete, někdy si toho ani nikdo nevšimne ;-).
      Mějte se hezky.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.